пʼятниця, 28 січня 2022 р.



                      МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД

             до організації освітнього процесу в ЗДО

 

Мультисенсорний підхід (від лат. multum - багато, sensus - сприймання, відчуття, почуття) - навчання з опорою на всі канали сприймання кожного з органів чуття (слуху, зору, дотику, нюху, смаку), що сприяє ефективнішому засвоєнню нового матеріалу (І. Карабаєва)

Активна діяльність усіх органів чуття дошкільників - запорука успішності освітнього процесу. Повноцінна діяльність усіх органів чуття дає змогу дітям відчувати все навколо, помічати зміни, дивитися і бачити, слухати і чути, адекватно сприймати навколишній світ.

            Ефективним засобом довготривалого підтримання інтересу дітей до заняття та попередження їх втоми є використання мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу.

28 січня ,вихователь Бобринецького ДНЗ №2 «РОМАШКА»,Альона Лойко, провела інтегроване заняття  з дітьми молодшого дошкільного віку.

Заняття проходило в ігровій формі,  захопливо та пізнавально для дітей. Вихователь вдало підібрала методи і прийоми, індивідуально зацікавила кожну дитину.

А особливо дітям сподобалися ігри виготовлені власноруч вихователем -«Геометричні планшети», «Розумний килимок»,не менше зацікавила дітей зображувальна діяльність під час якої використано нетрадиційні методи малювання поєднані з дослідницькою діяльністю.

В результаті інтегрованої діяльності діти узагальнили свої знання та отримали емоційне задоволення.






Немає коментарів:

Дописати коментар