четвер, 30 березня 2023 р.

СЕМІНАР -ПРАКТИКУМ

ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ДІЇ

Нагальною потребою ХХІ століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Поняття сталого розвитку — це цілий напрям освіти, який передбачає формування у людей такої моделі поведінки, яка дозволяє, не знижуючи сьогоднішній рівень життя, дбати про наступні покоління.

В рамках проведення Тижня грошей та  реалізації завдань річного плану роботи Бобринецького ДНЗ №2 «РОМАШКА» на 2022/2023 навчальний рік,

вихователь Катерина САВЧУК провела  семінар-практикум для пелагогів ЗДО «Дитячий садок — осередок для сталого розвитку».

У ході семінару учасники ознайомились з основними ідеями освіти для сталого розвитку для дітей дошкільного віку, які розкрила Катерина Петрівна та представила особливості впровадження курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку», організацію освітньої роботи з дітьми на засадах емпауермент-педагогіки.

Тренінгові вправи, які входили до теоретичної частини семінару-практикуму, допомогли педагогам розширити свій світогляд з визначеної проблеми, виокремити сучасні новітні технології щодо формування моделі поведінки для сталого розвитку у дошкільнят. Вихователі обмінювались власним досвідом виховання у дітей дошкільного віку екологічних, економічних та соціальних звичок. Зокрема піднімалося питання, як сформувати в дошкільників та їх батьків поведінку зорієнтовану на сталий розвиток під час зміни у суспільстві. Про «педагогіку емпауермент» як впроваджувати в практику.

Адже саме від того як розуміють сучасні педагоги провідну ідею сталого розвитку, як реалізовують завдання щодо формування у дитини певної системи цінностей, яка багато в чому визначить його вчинки і дії в майбутньому, залежить результат — засвоєння дітьми надзвичайно важливих життєвих навичок.


                                                                                                               








 

Немає коментарів:

Дописати коментар