Нагальною потребою ХХІ століття стає формування такого способу життя, який
був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Поняття
сталого розвитку — це цілий напрям освіти, який передбачає формування у людей
такої моделі поведінки, яка дозволяє, не знижуючи сьогоднішній рівень життя,
дбати про наступні покоління.
В рамках проведення Тижня грошей та реалізації завдань річного плану роботи Бобринецького
ДНЗ №2 «РОМАШКА» на 2022/2023 навчальний рік,
вихователь Катерина САВЧУК провела семінар-практикум для пелагогів ЗДО
«Дитячий садок — осередок для сталого розвитку».
У ході
семінару учасники ознайомились з основними ідеями освіти для сталого розвитку
для дітей дошкільного віку, які розкрила Катерина Петрівна та представила
особливості впровадження курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку»,
організацію освітньої роботи з дітьми на засадах емпауермент-педагогіки.
Тренінгові вправи, які
входили до теоретичної частини семінару-практикуму, допомогли педагогам
розширити свій світогляд з визначеної проблеми, виокремити сучасні новітні
технології щодо формування моделі поведінки для сталого розвитку у дошкільнят. Вихователі обмінювались власним
досвідом виховання у дітей дошкільного віку екологічних, економічних та
соціальних звичок. Зокрема піднімалося питання, як сформувати в дошкільників та
їх батьків поведінку зорієнтовану на сталий розвиток під час зміни у
суспільстві. Про «педагогіку емпауермент» як
впроваджувати в практику.
Адже саме від того як розуміють сучасні педагоги провідну ідею сталого
розвитку, як реалізовують завдання щодо формування у дитини певної системи
цінностей, яка багато в чому визначить його вчинки і дії в майбутньому,
залежить результат — засвоєння дітьми надзвичайно важливих життєвих навичок.
Немає коментарів:
Дописати коментар